Grilled Pineapple

ygepygy9
Afgelopen week stak de lentezon zijn hoofd op en dan krijg ik toch altijd zin in ijs.
Een dorpje naast mijn woonplaats staat bekend om het heerlijke Heldro IJs!

Om dit te combineren met de BBQ heb ik gegrilde ananasschijven gemaakt.

Voor het gemak heb ik ananasschijven uit blik gebruikt, maar het lekkerste is natuurlijk als je een verse ananas koopt in de winkel en deze hiervoor gebruikt.

Ik heb ze op hoge temperatuur op een gietijzer rooster gegrild.

De foto’s:
ygepygy9
ygepygy9
ygepygy9
ygepygy9Eet smakelijk!

Geef een reactie

